STUDIA PODYPLOMOWE
Nazwa studiów podyplomowych
Public Relations i komunikacja społeczna - studia w toku
Jednostka prowadząca
Katedra Markeitngu Usług
Wydział
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Cel studiów

Celem kształcenia jest dostarczenie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu public relations w podmiotach rynkowych i ich relacji z mediami

Opis kierunku/Program

Program studiów obejmuje zajęcia z zakresu public relations. Poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. relacji z mediami i pracownikami. Uczestnicy studiów zdobędą wiedzę dotyczącą wykorzystania technik komunikacyjnych (werbalnych i niewerbalnych), by przekazać czytelny i zrozumiały komunikat dla rozmówcy. Uzyskają także wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie udzielania wywiadów dla mediów, organizowania konferencji czy wystąpień publicznych. Zdobycie ich ułatwi słuchaczom komunikację z mediami oraz zniweluje popełniane błędy, jak również umożliwi lepszą współpracę z dziennikarzami. Słuchacze będą doskonalić umiejętności z zakresu różnorodnych sytuacji negocjacyjnych i radzenia sobie ze stresem, jak również poznają metody efektywnego zarządzania czasem. Zapoznają się z konkretnymi narzędziami do praktycznego wykorzystania w Internecie, szczególnie zostanie przybliżona tematyka dotycząca mediów społecznościowych. Wykaz przedmiotów został podany poniżej. Liczba godzin: 190

Warunki rekrutacji

O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych. Rekrutacja odbywa się na podstawie złożonego kompletu dokumentów.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia dokumentów.

Uczestnicy

Uczestnikami mogą być absolwenci studiów wyższych różnych kierunków. Studia przeznaczone są dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę i nabyć umiejętności w zakresie public relations

Wykładowcy

Pracownicy Katedry Marketingu Usług WZiEU oraz zaproszeni praktycy rynkowi/specjaliści z danej dziedziny

Organizacja nauki

Zjazdy będą odbywać się  jeden-dwa razy w miesiącu, w piątki (w godzinach popołudniowych), soboty, ew. niedziele w zależności od preferencji słuchaczy

Czas trwania
2 semestry
Warunki zaliczenia

Wszystkie przedmioty kończą się zaliczeniem przedstawionym w sylabusie

Opłaty

1300zł/semestr (rocznie 2600zł)

Wykaz przedmiotów
  • Podstawy public relations i komunikacji społecznej
  • Sztuka wystąpień publicznych
  • Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna
  • Warsztat pisania tekstów w PR
  • Efektywność i skuteczność PR, monitoring mediów
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Negocjacje i protokół dyplomatyczny
  • Wywiady w mediach (telewizja, radio, prasa)
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Lobbing i sponsoring
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową
  • Etyka PR
  • Prawo prasowe i autorskie
  • System identyfikacji wizualnej
  • Social media i wykorzystanie Internetu w PR
  • Nowe media w komunikacji społecznej
  • Marketing polityczny
  • Zarządzanie czasem
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Konsultacje społeczne
  • Organizacja wydarzeń specjalnych
Dokumenty

- Kwestionariusz osobowy kandydata
- Kopia dyplomu ukończenia studiów (potwierdzona lub oryginał do wglądu)
- Kopia dowodu osobistego (potwierdzona lub oryginał do wglądu)
- 2 zdjęcia (3,5 x 4,5 cm)

O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia dokumentów.

Sposób składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na wskazany poniżej adres:

Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
ul. Cukrowa 8,

71 - 004 Szczecin

 

Terminy
składania dokumentów
rekrutacja zakończona
rozpoczęcia zajęć
październik 2016 r.
terminy zajęć

terminy zostaną podane w późniejszym terminie

Kontakt
kierownik studiów

dr Agnieszka Smalec

Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług

Katedra Marketingu Usług

e-mail: podyplomowe.wzieu@gmail.com

sekretariat

Dziekanat (pokój 014)
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
ul. Cukrowa 8, 71 - 004 Szczecin
Tel. (91) 44-43-376

e-mail: podyplomowe@wzieu.pl